Sibellaaaaaa Kızlar merhabalar . Kaç günden belli belim çok ağrımaya başladı 4. Ayıma girdim o yüzden mi acaba yarın doktor kontrolüm var ama ınternette okudum tehlikeli felan diyorlar çok korkuyorum bi sorun yoktur değil mi
H-atun Sibellaaaaaa internete bakmayın tamamiyle bilgi kirliliği. Doktorunuza danışın . Benimde fıtığım var korkuyorum valla ara ara agrım bacagıma falan vuruyor. Allah kolaylık versn hepimize
Gamzeatas Sibellaaaaaa ben de 3. Ayima girdikt3n sonra muthis bir bel agrisi cektim ozellikle gece saga sola donemeyecek sekilde doktorum gayet normal oldugunu soyledu ama ben normal olmmayacak sekilde agri cekiyorum dedim ve baska doktora gorundum o da bi sknti gormedi ve normal oldygunu soyledi ta ki 5. Ayima girine kadar su an 5 aylik gebeyim cok sukur hepsi gecti insallah bi sknti yoktur sende de cabim❤
gmzkcl Sibellaaaaaa benim de 3.5 aylıkken çok fena ağrım oldu, hatta idrar tahlili yapıldı. Birşey çıkmadı. Rahim büyümesinden oluyormuş.