semakulekci Dilekxx Yok kız valla bende de başlasa keşke tık yok henüz 🥲 bebişimi kucağa aldığımı hayal ediyorum çok heyecanlanıyorum ama doğum heyecanı flan yok şuanlık. Daha çok heves ediyorum bir an önce gitsem de doğursam diye 🤭