ElifyV Perşem be günü randevum canım yani tam 5+4 de bakcaz keseye inşallah görürüz dua edin Zehragniken
AlmilaMomm ElifyV tam 5 haftalıktı gördüm keseyi☺️ 31 ocakta kalp atışını duymak işin ramdevu aldık 😍
AlmilaMomm ElifyV İnşallah hayırlısıyla sizde randevunuzu geciktirmeyin alın ve gidin hayırlısıyla görürsünüz inşallah🙏
Sitembagcivan 5+4 de keseyi gorduk 15 gun sinra gel kalbini duyalim dedi 3 hafta gecti 8 haftalik olsunda oyle gideyim soguk uzak kucagimda da 1 bucuk yasinda kizim zor oluyo zirt birt gidemiyorum acaba 12.hafta da mi gitsem 2 li testi de yaparlar o arada
Tospikkkk 4+6 da gördüm canım 2subattada randevum var inşallah kalp atışlarını da duyarım hepimiz sağ saglim alırız kucağımıza