Kızlar sizce isimli olanlardan mı yaptırsam yoksa hazır satılanlardanmı alsam çünkü onlarında baya tatlı olanları var zaten çok giymiyorlar sanırım hemen büyülyorlar bebekler şu devirde en hesaplısı mantıklısı neyse onu yapmaya çalışcam gereksiz şeyleri almak istemiyorum 🤷🏻♀️