Brcygmr Kızlar 9.haftamdayım ve karnım çok büyüdü kilo mu bebek mi bilmiyorum benim gibi olan var mı😐
Zehragniken Brcygmr bende 9. Haftamdayim hiç almadim yaa kilom da var ayrıca ben mi anormalim kizz 🤣🤣
Melisahinn Brcygmr tartıda yansıyan bir kilo alımınız yoksa eğer şişkinliktir muhtemelen benim öyle tartıda 1 kilo kadar fazla çıkıyorum oda ödem diye düşünüyorum 7. Haftadayım bu arada
Snnrkrk Brcygmr bende 21. Haftanın içindeyim karnım büyüdü ama hamile kaldığım kilo ile aymıyım bende de bi anormallik var 😂😂 4 ay boyunca hiç yemek yiyemedim çok mide bulantım ve çıkartmam oldu kendim kilo vermişim ama bebek büyümüş 😂🙈
KBTd Brcygmr bende öyle 9 haftalığım ve şu zamana kadar 4 kere doktora gittim her gittiğimde tartıldığımda 1kg almış olarak görünüyorum 🤦♀️ 9 ayın sonunda hangi halde olucam hiç bilmiyorum
funnymummy Zehragniken ay bende aynıyım aman ne kadar geç çıkar kilo alırsak daha iyi doğuma yuvarlanarak gitmek istemem yoksa😂
Kbrmoms_ Benimde 10. Haftam akşamları resmen 5 aylık gibi yusyuvarlak bi göbek çıkıyor bebek olmadığı kesin ama göbeğinde yusyuvarlak olması ilginçç 😂
Fatmasvs 11 haftalık benim de kilo almadım ama 5 aylık gibi karnım çıktı. Iç karnın darsa ondan olabilir diyot çevremdeki tecrübeliler
H-atun Fatmasvs 5 aylığım akşamları gazla birlikte az bişey çıkıyo kendimi teselli ediyorum seviyorum gazımı😂