GulPkmzc Doğumdan sonra doktorunuza hediye aldınız mı yada almayı düşünüyor musunuz fikirleriniz var mı ?
LawyerEce GulPkmzc Bana ilk doğum yaptıran kadın doktorum her zaman farklı küpe takıyordu. Bende küpelere olan ilgisini anlayıp taşlı güzel bir küpe almıştım.🌸 ince fikirli ama sade hediyeleri seviyorum.
Deletedmom_33 GulPkmzc Bebeğe yaptığım magnet ve anahtarlık vereceğim. Sukulent aldım yanına da kahve ve kupa düşünüyorum. Tüp bebek doktorumuza da çiçek veya fanus göndereceğim ☺️
Poyrazin_annesi Bnde cıcek almayı dusunuyodum ama dogum ücretlerıne 2 katı zam oldugunu ogrenınce eşim almaktan vazgectı😂