Bende 9 haftaya yeni girmisken düşük yaşadım kızlar , sonra kalan parçalar için mecbur kürtaja girdim bende bi an önce regly olmayı bekliyorum merak ediyorm nezaman olucam süre uzayacak mi , sonrasında Allah nasip ederse bebek için denemeye başliycaz hepimiz güzel haberler alalim insallah🤍