duru21 kızlar 32 haftalık olduk ve belim 3 gündür aşırı agriyo karnım sertlesiyo uyuyamiyorum afedersiniz beyaz akintim da var neden böyle tam belki normal ama bel ağrısı çok var 😔
BarBeyzazer duru21 hastaneye gidin benimde karnım sertleşiyordu rahatsız oluyordum akıntımda vardı beyaz sancım çıktı nst de ihmal etmeyin
duru21 BarBeyzazer evet gidecem ama maalesef bayram.girdi araya böyle devam ederse acile gitmek zorunda kalacam 😔😏