Esracumaliii İlk aylarında sigara kullanan var mı ? Ben kullanıyorum ama bırakmaya çalışıyorum olmuyor habire canım istiyor siz nasıl bıraktınız?
Bade256 Esracumaliii 7.haftaya kadar içtim ama azaltıp içtim. 3 haftadır ağzıma sürmüyorum. 1 paket içiyordum günde. Ama ara ara canım çok istiyor rüyamda falan içerken görüyorum kendimi😬 hayırlısı bakalım içmem inşallah 😬
Xsxs Esracumaliii Benim de cok canim istiyo ozellikle bulantm kesilince istek daha cok basladi ama ogrendigimden beri icmedim birden kestim yoksa birakamazdm
Serap_srgll Esracumaliii bende ilk zamanlar içiyodum 3 aydan sonra günde 2 3 düşürdüm sonra birden hastalanmıştım haatanede falan yattım 2 gün mide yanmam oluyordu azım acı tat bıraktım içmedim şuan 8 aylık hamileyim 3 aydırda içmiyorum çok şükür
Esracumaliii Bade256 bnde azalttım ama şu iki gündür aşırı derecede istek artıyor bnde hele yemekden sonra içerken buluyorum kendimi 🙄
Esracumaliii Xsxs Yaa bende kesmek istiyorum ama kesemiyorum icmiyecem artık diyorum ama yemekden sonra hemen içerken buluyorum ne yapacam nasıl kesecem bilemiyorum
Xsxs Esracumaliii bnde mide bulantisi vardi onun sayesinde de icemedim. İnsallah siz de bi an once tiksinip birakirsiniz
Bade256 Esracumaliii paket alamayınca içemiyosun canım. Ben öyle yaptım paket almadım o yüzden içemedim yoksa içerdim. Almadığım halde evde belki biryerlerde bi dal kalmıştır diye aradım evi ama bulamadım 😬 birkaç gün hiç içmeyince oluyo bence ya
Esracumaliii Xsxs 5+2 deyiz ama mide bulantısı daha yok keşke olsa da sigara içmek yerine kusmaya razıyım valla
1Cicekanne Xsxs bende aynı şekilde bıraktım . İki paket içen ben ilk aydan tiksindim daha içmedim. İnşaAllah daha içmem
Xsxs Esracumaliii benim 5 haftalikken basladi 6. Hafta kesildi 1 haftada nasil kesildi diye onu kafaya takiyorum simdi . Bulansa bi dert bulanmasa bi dert 😐☺️
FKHA Esracumaliii ilk gebeliğim düşükle sonuclandı sigardan düştü diyemem ama bebeğin tutunmasına etki ediyor diye biliyorum o yüzden bu gebelikte ağzıma bile sürmedim. ilk öyle olunca okadar korkuyorum ki bunda allah herkese sağlıkla kucağına almayı olmayanlara da biran önce o duyguyu tatmayı nasip etsin 🙏🏻
Ruveyda_baskapan Günde 1 paket içerdim söndürür peşinden hemen yakardım, en son tahlil sonucumda gebe olduğumu öğrendiğimde mutluluktan ağlarken içtim ve o sondu. Şimdi nefret ediyorum çünkü bebeğimi çok seviyorum ❤️
Durununannesi46 Esracumaliii ben bırakamadım 5-6 içiyorum günde. 1 paket içiyordum ancak bu kadar azaltabildim. Çok dua ettim tiksineyim diye ama olmadı 😞 31.haftadayım şükür bir sorun çıkmadı şu ana kadar. İnşallah sağlıkla kucağıma alırım kızımı 🙏 bırakmayı deneyin mutlaka 😞🙏
BusraOzhan Esracumaliii birden kesmezseniz çok zor bırakmak maalesef günde 1 paketten fazla içiyordum birden kestim yoksa bende bırakamazdım.
Selnboga Bende kullanıyordum haberı aldıgımda mutluluktan bi tane yaktım :) sonrada agzıma bile koymadım. Bebeğimin saglığı herseyden önemli
Ruveyda_baskapan Selnboga bende aynen öyle çokta kolay oldu, son sigaram mutluluk göz yaşımla içtiğimdi 😂