Merhabalarr 24 haftalıkken bebek baş geliş görünüyor demişti doktor ben gecen gece cok sancılandım bebek cok aşağıya vuruyodu afedersiniz elimi koyunca hissediyoduö vajinada. Tedirgin oldugum icin doktora gittm hemen doktorum bebeğin makat gelişe döndüğünü ve sancıların ondan dolayı olabileceğini söyledi idrarımı yaparken kasılma oldugu icin yapamıyorum dedim idrar verdim enfeksiyon falan cıkmadı cok sükür. Şuan hala bebek aşağıdan vuruyor ve idrar yaparken sanki kasılma geliyor ve rahat yapamıyorum. Bunu yaşayan var mı? Çok tedirgin oluyorum