igvescarim bende hamileliğimin başından bu yana aynı problemi yaşıyorum sadece sağ tarafta ağrı batma gibi. 33+5 iz hala devam ediyor maalesef biraz fazla kilo aldım onunda etkisi var tabi. Doktorum devamlı egzersiz öneriyor magnezyum kullanıyorum sabah akşam ama nafile. Resmen penguen gibi yürüyorum 😅 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤗