Kizlar 5 gün önce sezeryan doğum yaptım ama bebeğim hiçbir şekilde göğsümü emmiyor mecburen mama vermek zorunda kalıyorum yada sütü sağıp biberonla vermek zorunda kalıyorum böyle bir durum başına gelen varmı yada bi çözüm yolu önerebilir misiniz lütfen çok çaresiz kaldım 🤦♀️