selinbirincisezen Kese yuvarlak ise kız derler bu ne kadar doğru🤣🤣💃🏻💃🏻 Sizin keseleriniz nasıldı ve cinsiyet tahminleriniz doğru çıktı mı👼🏻
Zeynepgl selinbirincisezen Valla kesem yuvarlak değildi kızımız olcak 🙏🏻🤩 böyle şeylere hiç mi hiç inanmıyorum uydurma ya tutarsa hesabı 😂
Smilend selinbirincisezen yusyuvarlak bir keseydi ve erkek 😅 tutmuyor canım . Sadece kesede bulunma yeri tutuyor bence. https://resimyukle.io/r/3vHCaZiyFk Bundan bahsediyorum. Belki bunun da tutmadığı vardır emin değilim tabii 🌸
Miracinannesi_52 selinbirincisezen benim fasulye gibiydi kayınvalidem erkektir dedi erkek çıktı cinsiyeti 🙃
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Yigitinannesi_ ama kac haftalikken yuvarlaktı zaten 10 haftadan sonra yuvarlak oliyor 7 8 9 haftalarda ona göre
selinbirincisezen Miracinannesi_52 ya benimki de fasülyeye benziyo 🤣 ama bilemiyorum bakalım sağlıklı olsun da 😍🧿
Busra_27_34_ selinbirincisezen benimkinide kalp atışından anlamıştı bir tanıdık kız bu demişti öylede çıktı🤭🤭🤭
Miracinannesi_52 selinbirincisezen genelde öyle derler kese fasulye gibiyse erkek yuvarlaksa kız diye ama tutmayabiliyor 😌
Yigitinannesi_ BIR_SIYAH__HIAYESI63 evet ilk haftalarda yuvarlakti suan 2.gebeligim bu fasulye ama cinsiyet bilmyrm 10 haftalık daha
Yldzmrv5 Seval88 ama Benim iki bebeğimde soldaydı ve erkek oldu 🤷🏼♀️ 2 opum var yani biri 5 yaşında biri 8 aylık 🙈