Edoliiiiiiii Kızlar idrar yolu enfeksiyonum geçmediği için doktor wincef 400 mg antibiyotik verdi. 10 haftalık hamileyim. 10 gün kullanmam gerekiyor. Sizlerden bu ya da farklı bi antibiyotik kullanan oldu mu acaba 😕
La_le Edoliiiiiiii gynomax xl ben bu fitili kullandım sadece 3 gece kullandım ve geçti şuan hiç biseyim yok
busrakoylu Edoliiiiiiii antibiyotik+fitil kullandim canim bi hafta boyunca ardindan enfeksiyonum kesildi cok sukur sende aksatma doktorun verdigine gore bisey vardir enfeksiyon daha tehlikeli aman diyim..
Nazlimom Edoliiiiiiii 1000 lik agumentin kullandim ilk 3 ayda 2 kere bi sıkıntı olmadı olsa zaten doktorlar vermez