Merve_balaban123
Benim iki yeğenimde anne karnındayken anneleri kovit geçirdi . Hiç bir sıkıntı ol yok. İkiside doğdu . Normal . Biri bir buçuk yaşında 🥰 biri 8 aylık . İkisininde aşısı yoktu . Çünkü o zamanlar ilk çıkmıştı aşı denen birsey bile yoktu.
1.
Hiç birsey de olmadı şükür