aysirabal 32. haftamdayim. hani 2 saatte 10 kez oynamaliymis ya bebegim. diyelim ki su an oynamaya basladi ben nasil sayicam her bir hareketini mi yoksa bu an oynadi takla atti dondu vurdu filan aradan 5 dk gecti bidaha vuruyo donuyor takla atiyor ama onca hareketi yapmasina ragmen bu 2 mi oldu dicem? anlatamiyorum tam olarak galiba ama anladiniz mi ??
Esen aysirabal büyün haraketler dahil ona ama hıçkırıp aktif haraket sayılmıyor. Ama bana doktorum günde 10 haraket yeter dedi
aysirabal Esen bana da oyle dedi de normalde ama iste bu uygulama 2 saatte olmasi gerekiyor artik yazinca telas yaptm bende hareketleri oyle fazla degilki tamam oynuyor ediyor ama durmuyor da diil iste :/
Esen aysirabal bazı günler çok haraketli bazı günler daha durgun oluyorlar büyüme ataklarında öyle oluyorlarmış bence doktoru dinlemek lazım çünkü yoksa manyak oluruz o.sekilse sürekli haraketli olması lazım hiç mi uyumasınlar