Hatice1anne İyi akşamlar. 25 haftalık hamileyim bugün göğsümden sıvı geldiğini fark ettim . Sütlü kahve gibi baya açık renkte . Normal midir acaba?
Prnss__24 Bende Hatice1anne bendede var canım benim ağız sütü o sıkma onu sakın doğumu başlatırsın diyorlar
LawyerEce Hatice1anne Kendiliğinden gelmesi normal ama göğüsünü uyarma çünkü erken doğuma neden olabiliyor.
bebeliannegeldi Hatice1anne benim ilk gebeliğimde 30dan sonra gelmişti. İkinci gebeliğimde bugün başladı 34 haftalığım.
Hatice1anne Prnss__24 kıyafetime bulaşmış ben de sıkmadım ama başını kontrol ettim öyle anladım . Doğumu başlatması gerçek mi ya
Prnss__24 Hatice1anne valla canım doktorlar internette hep öyle söylüyo göğüs uyarıldığı zaman doğum başlayabiliyomuş
ipekveatlas 18-19-21. haftalarda geldi atletim ıslandı hep. geçen haftada 24. hafta eğilmiştm resmen damladı ayağıma üstümü giyiniyodum😂 normal bu ama dokunup sıkmamak uyarmamak gerek. hemen de doğumu başlatcağına inanmıyorum bana saçma geliyor