muge1661 Kızlar cuma sabah 3. Dozumu oldum biontech, ilk 24 saat hiç yan etki olmadı kol ağrısı dışında, 24 saatten sonrada burnum akıp hapşırmaya tıksırmaya başladım. Bu da bir yan etki midir sizce ? Sizde oldu mu bu tarz bir değişim ?
Deletedmom154 muge1661 ben ilk dozda bu etkileri görmüştüm.2ciyi olmaya korkuyorum..2 haftaya yakin yataktan kalkamadım
Clementinee muge1661 evet canım eşim , kuzenlerimde oldu bende olmadı çok haksizlik oldu bende sadece. Ama eşim bildiğin hasta oldu😅 Bünyeside Maşallah baya sağlamdır ama doktor tanıdıklarımız var sorduk bazı kişilerde olabiliyormuş
muge1661 betulyc ilk 24 saat olmayı bekledim ama olmayınca dedim tamam beni vurmayacak aşı derken ertesi günün akşamına nezle gibi yaptı beni 😅 demek olabiliyormuş, teşekkğr ederim🙏🏻
muge1661 Zuleyhakazan allah allah benim doktorum özellikle 3. Ayını doldurur doldurmaz ol dedi, aşıyı yapan hemşirede öyle dedi 3 aydan sonra yapıyoruz aşıyı diye. Allaha emanetiz canım korona olmaktan çok korkuyorum oyüzden hemen oldum ben.
Budiss_Moms Zuleyhakazan bende çok kararsızım. İki doz yapmıştık üçüncü için 16 haftadan sonra olabilir diye okumuştum bi yerde ama bende bu gidişimde doktoruma sormayı düşünüyordum
muge1661 Clementinee ay iyi o zaman hemen geçer büyük ihtimalle hafif böyle nezle gibi yaptı beni burnumda alerji varmış gibi kaşınıp duruyor enteresan valla 🤣
muge1661 Deletedmom154 bünyeden bünyeye çok değişiyor gerçekten canım, bende ilk iki dozfa hiç bişey olmadı hatta buna güvenerek nasılsa bana bişe olmuyor diyip rahat rahat 3. Dozu oldum ama 1.5 gün sonra beni nezle gibi yaptı ama bunada şükür daha ağır atlatanlarda oluyormuş
Zuleyhakazan muge1661 bende istedim canım 1. 2. Dozu hamileligimden önce vuruustum 2. Dogu hamile kalmadan 15 gün once vurundugumdan gerek yok dedi doktor 7. Aya kadar vurunma korur ozaman akadar dedi canimda işte guvenemiyoruz ki
muge1661 Zuleyhakazan ozaman tamam canım, bak bende ilk 2 dozu hamilelikten önce oldum hatta 2. Dozu tam 6 ay önce vurulmuş oldum doktorum o yüzden bana hemen ol dedi demek, çünkü benim 2. Dozumun üzerinden 6 ay geçmişti
Deletedmom154 muge1661 teşekkür ederim 🌸ilki boyle yaptıysa 2ci dozunda hasta eder demisti doktorum ama mecburen olmak zorundasın dedi
Zuleyhakazan Budiss_Moms doktoruna sor canım süren doluysa yaptir diyor benim dolmadigi için yaptirma dedi sormadan vurunma canım