baloglusuuumm yatış işlemleri için test istediler perşembe günü yaptırdım ve pozitif çıktım ilginç bi şekilde çünkü hiç bi belirtim yoktu ben çok şaşırdım pozitif olunca 🤷♀️ Testi verdiğimde 38+3 olmuştu şimdi kaldı doğum perşembeye doğum normalde dün olacaktı ama ben karantinadayım şuan mecbur kaldı doğum. Perşembede 39+4 oluyoruz bakalım hayırlısı 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Muhtemelen tekrar test isteyecekler umarım yine pozitif çıkmaz