Hauat Bende kan pıhtılaşma var hamilelıgımın başından berı igne vuruyorum kan pıhtılaşması olupda normal doğum yapan varmı ?
Deva22 Hauat ben de kullanıyorum henüz doğum yapmadım ama doktorum normal doğumda bir sakınca yok yapabilirsin dedi bana
mrvcl9 Hauat Soruna cevap veremedim ama kan sulandırıcı iğneyi nerde yaptırıyorsun canım kendisi vuranlar da varmış bana da yazmış taburcu olurken ne yapacağımı bilmiyorum 😔😟
Hauat Deva22 Leylasiva21 canm bırsey sorcam hanı oksapar igne kalkmış ya artık piyasadan satılmıyormuş artık hangı ıgne kulanıyorsun şimdi
Hauat mrvcl9 kendım yapıyorum canm kb bende yenı gordum majını bıldırım gelmıyo arada ılk sağlık ocagında yaptırıyordum alısınca kendım yapmaya basladım evwt bıraz yakıyor ama işte canm yapcak birşey yok🙂
Leylasiva21 Hauat ben Aralikta 3 aylık almıştım Mart ayına kadar var ignem gidince ne verilecek bilmiyorum bende. Ben üniversite hastanesinde rapor aldim ücret hiç ödemedim.
Haticecebrail Hauat oksapar bazen oluyor olmadığında enox veriyorlar.Ben bittikce hep karışık vuruyorum kendime hangisi olursa
Deva22 Hauat Ben daha almadım Şubat’ın ilk haftasu bitiyor elimdekiler merak ediyorum bulabilirim inşallah
Angel26 Bende pıhtı sorunu yok ama kardeşim bu hastalığı taşıdığı için doktor sende kullansan iyi olur dedi. Kendim hergün 1 tane vuruyorum. Doktorum reçete yazıyor ücretsiz eczaneden alıyorum. Şuandada stoklarda var sonra neolur bilemem.
Seda5892 Hauat normal doğum olarak yatışm yapılmıştı ancakbebeğimin kalp atışı zayıfladığı için acil sezeryan olmuştum