LawyerEce Polenpolen52 Wee Baby almıştım. Philips Avent’de iyi. Biberon uçları bebeğin ayı büyüdükçe ve eskidikçe değiştirebiliyorsun. Her yerde uçları ayrı satılıyor. İlk kullanmak için 0-3 ay öneririm uçlarını. Daha sonra 3-6 ve 6+