valla ben denedim ama taze zencefil ile.
zencefili doğruyorum küçük küçük içine limon doğruyorum sonra 1 tane kabuk tarçın, onu bekletiyosun suyu çıkıcak iyice
sonra bi bardağa o karışımdan koyuyorum 1-2 kaşık üstüne sıcak su + bal
covid olduğumda hep bunu yaptım günde 2 bardak
macun olarakta eşim yapmıştı karabiber bal limon. zencefil denemedim hiç