Defne000 Kızlar telefondan uzun yıllar oynadığınız vazgecemediginiz oyun varmı canım sıkıldı size soruyum dedim Hadii fikir verin😘🥰
LawyerEce Defne000 1945 Air Force beni anlatan bir oyun değil ama geçmeyen zamanı geçirtiyor öyle diyeyim. Gençliğimde Gta 5, The Sims falan oynuyordum iyi sarıyor ama. 💆🏼♀️
Bir_abla Defne000 asphalt 8 ve 9 Subway surfers Boom beach reacing Bende çook var ya hele araba yarışlarını bayılıyorum 😌
Defne000 dugmeannesi bunları daha önce oynuyordum aslında canım☺️ Cabuk sıkılıyorum oyunlardan uzun süre oynayanlara hayranım eşim 5 6 senedir aynı oyunu oynuyor benim dayanma sürem 1 hafta kendime göre bir oyun bulamadım😂🤷🏻♀️
2e1m Defne000 kesinlikle FarmVille köy kaçamağı canım 13.seviyede koparatif kuruyorsun arkadaşlarınla çiftlik yönetiyosun tekne yarışına giriyosun üç senedir bırakamıyorum anksiyeteme bile iyi geldi
LawyerEce Deletedmom623737 Bilgisayarı olan herkeste hemen hemen vardı yaa. Şuan önüme getirseler oynayamam sanırım. 😅