Merhaba anneler şimdi bişey danışmak istiyorum size. 6. Haftanın sonunda birden bulantım kesildi 7+3 haftalık Hamileyim. Bu haftaya kadar karnımda şişti baya. Bu Sabah bi uyandım karnımda dümdüz. Şişkinlik hazımsızlıkta yok. Sanki hamile değilmişim hiç bir belirtim kalmadı ve endişe oldum. Sizce doktora gitmelimiyim yoksa gayet normal bi durummu ilk gebelik olduğu için biraz evhamlıyım yardım ederseniz çok rahatlarım