Pemberuya canım 3 ay düzenli kullandım . Ama bende işe yaramadı dıyebılırım hamıle kalamadım . İnsallah sen kalırsın🙏🏻 Ben 10 gun once laparoskopi ameliyatı oldum sag tüp normalden bıraz geniş sol tüp yumurtalıgın arkasına yapısmıs ,Onu duzelttıler . Allah buyuk beklıyoruz bakalım . İnsallah bızımde yuzumuz güler artık.