ozgeis Hipp mama aldım kabız gaz sorunu yok dıe bu koku ne ya ben olsam bende ıcmem iğrenc !!!varmı hipp organık anne sütü kullananlar
Fatosylmz27 ozgeis bende sma kullanmaya başladım ama kuzenim ısrarla hip almamı istiyir ikzilerinde kullandı masallahlari var kemikleri de guclendiriyirmus kararsizim sma bitince alıp almamakta
1prens1prenses1402 Anne sutune en yakın olan o evet biraz kokusuda tadı da kötü ama olması gereken o zaten bence hip le devam edin eger bebeginiz de sevmediyse sma da güzeldir
Fatosylmz27 1prens1prenses1402 kullanıp memnun kaldnzmi acaba sma kullanıyorum kuzenim ısrarla hip kullanmami isttyr kilo aldiriyormu
1prens1prenses1402 Fatosylmz27 sma güzel bi mama memnunum kilo konusunda bisey diyemiyorum her çocuğun kendine özgü kilosu ve boyu var ondan dolayı ama tabi sma mı hip mi derseniz hip derim hem organik katkı maddesi yok hemde anne sutune daha yakın eğer bebeginiz cok zayıfsa ayına göre aptamil çok kilo yapıyor ama gaz da yapıyo koyu bi mama olduğu için
Sedefege Hipp i tek geçerim mama konusunda. Aptamil kullandım yavrum da gaz hiç bitmedi ne zaman hipp aldım gözle görülür şekilde düzeldi yavrum. Keşke en başta aptamil yerine hipp kullansaydım bin pişmanım