Ben pko ve tiroid hastasıyım ikinci gebeliğim 29 haftayım oğlum 4 yaşında bana senin çocuğun olmaz demişti iki doktorda zayıfladım insülin direnci için şeker ilacı ve yumurta geliştirmek için femera kullandım doktorum iki gebeliğimde de bu yumurtadan bu ay birşey olmaz adet olduğunda iğneni al gel dedi ben o aylarda hep hamile kaldım çünkü kafaya takmayınca oluyor soğan,incir,havuç hepsini yaptım ama o aylarda olmadı