Esmeeer4221 insan korkuyor işte o kahverengi leke de rahimde kalan artık beklemiş kanmış. Ben kontrolde sordum neden oldu falan diye bana bebek iyice yerleştiği için kanama olmuş olabilir demişti. Stres çok etkiliyor sakin ol Allahın izniyle bişey olmaz