-Serpilllllll- Kızlar ben 19+1 deyim en başından beridir kasık ağrım var. Doktor bir sıkıntı yok dedi ama neden oluyor anlamıyorum.. Aynı durumu yaşayan var mı?
Turaninci -Serpilllllll- aynı durumsayım ve her gecen gun daha cok agrıyor en sonunda bugün acile gittim normal dedı sadece magnezyuma başla dedi bakalım geçecekmi sizede çok geçmiş olsun
-Serpilllllll- Canım benim ki daha sonra şiddetlendi dayanılmaz hal aldı beperse gaz sancısıymış 3 4 günlük zorlu sürecin sonunda geçti çok şükür 🙏