Carsaflianne Kizlar yardimm!! 37 haftaligim cok agir degilim ama daha fazla ilerlemeden gecirmem lazim bu gribi limonlu sicak su iciyorum tavuk suyu pisirecem simdi mandalinada aldiracam esime baska ne yapabilirim varmi bilgisi olan
pamuk_anne Canım aynen ben de yatıyorum şu an. Sen bide 37 haftaliksin daha da geçmiş olsun. Yaptıklarım bi bardağa yarım limon sıkıp üstüne sıcak su ekleyip az sogutup ılık ılık içiyorum. Bir de boğaz için yine bi bardak yaptık içine su tuz ve karbonat koyduk hem gargara hem buruna çekmek için. Bol meyve tüket, gücün yetiyorsa tavuk suyuna çorba yap. Bide çok su iç. Ateşin çıkarsa da acil hastaneye :( Allah şifa versin hepimize.
Carsaflianne pamuk_anne amin canim allah razi olsun elimden geldigince biseyler yapmaya calisiyorum sanki biraz daha iyiyim
eminergunn Ay bnde öyleyim ter ter sonra tüm cam kapılar açık hasta oldum boğazlar acıyor midem bulanıyor gebelik bulayım giç olmamıştı 30.haftamdayım bnde portakal suyu limon falan içiyorum ama devam ediyor
Carsaflianne eminergunn bende cok terledim bugun terledikce daha iyi hissediyorum kendimi uzerimi degistiriyorum hemen dusa da giriyorum yarina biseyim kalmaz insallah sana da gecmis olsun
eminergunn Carsaflianne valla bu sıcakta bnm terlemediğim an yok leş gibi Bi insan oldum bütün gün duştayım :) sanalda geçmiş olsun cnm