Zilan733 4t4 hamile oldugumu ogrendim daha once 3 kere gebelik kayiplarim oldu .ve bundan o kadar korkuyorum ki gene aynı seyleri yasayacam diye sevinemiyorum 2 yil denemeden sonra hamile kaldim bu ay.
Denizmrt Zilan733 Allahm sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah bnde 4 haftalık hamileyim Perşembe öğrendim bnde korkuyorum çok bebeklerimiz sağ Salim kucağımıza alırız inşallah 🙏🥰
HappyBabyy Zilan733 bende iki kayıp sonrası bir hamilelik yalıyorum. İyiye odaklanın, olacak neyse o oluyor zaten.. herşey güzel olacak inanın❤️
Guncem Allah sag salim kucaginiza almayi nasip etsin. Önceki kayıplariniz araştırıldı mi? Bir anneye endiseden uzak kal demek kolay ama yasamasi gercekten zor. Rabbim bebisinize de size de saglik, gönül ferahligi versin.
Guncem Zilan733 yani genetik testleriniz temiz geldiyse demek ki nasip böyleymiş. Bir rahatsizliginiz yokmus korkmayın🙏
Patito__ Zilan733 oncelikle tebrikler kan pihtilasma testi yaptirdinizmi keske o arada birde film cektirseydiniz insallah saglikla kucaginiza almak nasip olsn korkmakta haklsinz ama bolbol dua edin insallah Rabbim bagislasn