-Arya- ikicocukmeselesi 35 haftalıkken oldum delta veryantı, çok kolay geçmişti benim. Sürekli meyve yedim ve bol sıcak şeyler tükettim su içtim. Bir de oksapar iğneye başlattı doktorum doğuma kadar vuruldum size vermediler mi
ikicocukmeselesi -Arya- yok hayır doktorumun özel muayenehanesi mevcut sabah mesaj attım konuştuk, corasprin verdi
Denizmrs @ikicocukmeselesi merhaba Sedat Beye gidiyordunuz sanırım daha önce poslarınızda görmüştüm Bende 4.5 aylıgım covıdım bana da coraspın ve vıtamın önerdi onları kullanıyorum bol su içmeye calısıyorum insallah sıkıntısız atlatırız🤲🏻
ikicocukmeselesi Denizmrs ay bende bugün görüştüm banada corasprin ve d3 önerdi aldım hemen umarım işe yarar çok tedirginim ister istemez
Denizmrs @ikicocukmeselesi moralimizi yüksek tutmamız gerek Rabbim korusun bebelerimizi çok geçmiş olsun size de🤲🏻
ikicocukmeselesi Denizmrs sağolun amin inşallah sizede çok geçmiş olsun bir an önce atlatmamız dileğiyle🙏🏼