Belli belirsizdi hamileligim bir doktor boş dedi bir doktor çok küçük felan dedi. Kalp atışlarını dahi duymamıştım. Cok üzüldüm aslında sürprizdi hamileligim. Uğurlu kısmetli geleceğine çok inanmıştık. Eşimle cok güzel planlar yapmıştık. Çocuk gelişim mezunuyum. Bu hamileligimde öğretmenliğe de başlamıştım çok sevindim . Gerçekten uğurlu geldi sürprizlerle geldi demiştik. Kac günden beri süren kanamam ufak ufak pıhtılar vardı. Dün gece büyük parçalar gelmeye başladı . Baktım baya inceledim, üzüldüm, üstüne kurduğumuz hayallerimiz gözümün önünden geçti gitti. Hastahaneye gelince de doktor bebeğiniz uçmuş dedi daha görmemiştim bile işte yine üzülüyor insan . Olan parçalarda kürtajla gitti . Hayallerimiz sevincimiz de onunla birlikte uçtu gitti 😭😓🤲