Denizmrt Arkadaşlar göğüs hassiyeti ilk öğrendiğim süreçte vardı şimdi yok normal mi bu arada 4 haftalık hamileyim 🙄
elfimiz-9800 Denizmrt kız yok korkma gayet normal gebeliğin başları adet olcakmış gibi kasık ve bel ağrıları göğüs hassasiyeti oluyo geçiyo tekrar başlıyo korkma sen
Denizmrt kahvesever__ yok geçen perşembe öğrendim devlet hastanesi gitmiştm çok erken daha 1 hafta sonra tekrar gel bakalım dediler perşembeyi bekliyorum tedirgin bir şekilde 😔
Denizmrt alonee bn de 4 haftalık oldum bu gün işte merak ediyorum aşırı acımam yok kadar az bi ara vardı