Arkadaşlar 14+0 da oğlum olacağını öğrendim. O günden sonra isim düşünmeye başladım. Çünkü kızımda 30.haftamda ancak karar vermiştim. Tekrar aynı kararsızlığı yaşamak istemiyorum. Eşim Cihat ismini çok istiyor, ben de onu istemiyorum. Alternatif bir isim düşünmüyormuş. Kalbini de kırmak istemiyorum. Ben de ikinci ismine karar vereyim dedim.
Kendimi Cihat ismine alıştırmaya çalışıyorum. İkinci isim olarak da yanına ne yakışır. Önerleriniz nelerdir ?
Aklımda; Cihat Berâ, Cihat Vefa var. Kızımın adı Ahsen Hena. İkinci isimleri uyumlu olsun istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz. Farklı fikirlere ihtiyacım var 🌸