burcuk55 öncelikle hangi şehirdesin canım.Ben kendi tecrübelerimi sana yazarım kendin karar ver.Aynı senin haftalarında çok araştırdım doğum paketi yaptırdım.Ama şöylesöyleyim maddi olarak orta halliyim yaşadıklarımı yazıcam.Neyse devlette sıra çok dr bulunmuyor vs.Ben bundan öncede iki tane devlette yaptım.Yok dedim özele gidicem.Neyse ilk başta herşey kusursuz dr.da hastanede çok iyi evet neyse benim şeker yükleme zamanım geldi ve bende gebelik şekeri çıktı.Neyse dr.um beni hastanesinin endokrinolojisine gönderdi.Sonra o diyetisyene derkeeeen biz tıkandık iki haftada bir çağırıyor ikiside yani durumun aşırı aşırı iyiyse git tabi güzel ama eğer orta halliysen vallahi içinden çıkılmıyor.Ben artık dr.ma söyledim evin yakınında uygun bir dahiliyeye gidiyorum.Öylehallettik yani gebelik bu bir sürü bişe çıkıyor.Şuan çok pişmanım.Mesela yeni doğum yapan arkadaşımında sıkıntıları vardı ama devlette bi dahiliyeye gönderiyor bir diyetisyene hamile olduğu için hiç zorlamıyorlar.Bu arada ben Ankarada yaşıyorum.Ne demek istediğimi anlamışsınızdır.😊