Merhabalar arkadaşlar, 11+5 haftalık hamileyim bugün 3.30 gibi kahverengi akıntı geldi hemen progestan fitil kullandım ve yattım az önce lavaboya gittiğimde de beyaz akıntı vardı sizce noluyor bu normal mi? Yarın sabah erkenden doktora gideceğim şimdiden teşekkür ederim