Sedefcann08 bende yürümekte daha da zorlanmaya başladım karnım sertleştiği için Ve alt tarafımdan Bebek çıkacak hissi var nst de sancı var ama açılma yoktu geçen hafta . Hastaneye de gitmek istemiyorum sancı yüksek çıktığı için yatıralım diyorlar . Geçen haftadan Bu yana açılma olmuş mudur merak ediyorum bende 🙄