Herkese merhabalar oğlum uyurken yazıyorum 🤣
Zorlu bi hamilelik süreci geçirdik bulantısı, tansiyon düşüklüğü, gebelik şekeri, taş düşürmesi, ameliyatla stent takılması derkeen geldik bu günlere çok şükür 🥰
Normalde 40+2de randevum vardı ve doktorum normal doğum yapabilirmiyim ‘acaba’ diyorsan o iş zor dedi ve ani bi kararla sezeryana döndük 😅
39+6da suyum geldi ve akşam saat 21 gibi doğuma alındım. Spinal anestezi istedim çünkü normal anesteziden ağrıyla uyanıp bebeğimi gözüm görmez diye korktum. Belden vurulan iğneyi hissetmiyorsunuz bile ki benim canım çok tatlıdır 🤣 sonrasında acı hissetmiyorsunuz ama çekiştirmeleri ve bebeğin çıkarken bastırılmasını hissediyorsunuz 🙄 ve anında unutuyosunuz çünkü bebişle göz göze geliyorsunuz 🥰
Spinal sonrası baş ağrısı da çektik çok şükür 😅
Hamişlik zor ama doğum sonrası başlıyor asıl serüven şuan 17 günlük olduk ve uykusuz geçen günleri bi gülüşüyle unutturan bi miniğim var evde 🥰 umarım tüm hamişlerin kolay olur doğumu hiç korkmayın ve kendinize deyin ki o bile yapmış ben neden yapamayım 🤣🥰🥳