esmerbomba ben de eşimle temizlik yapmıştım. 29. Haftamdı sanırım. Gece çok hareketli olur bilirim ama o zaman etmemişti. Gece 2den öğlen 2ye kadar takip etmeye çalıştım. Soluma yattım çikolata yedim düz yatıp karnımı salladım falan hiç hareket yoktu. Doktoruma danışıp hastaneye geçtim nst çektiler. Gayet iyi sağlıklı uyuyormuş çocuk dedi. Bi de makat gelişe dönmüştü o hafta. O yüzden az hissedersin demişti doktor. Eğer içiniz rahat etmezse bi doktora gözükün. Stres bebeği de sizi de kötü etkiliyor