CanselUrgnc bir ara idrar mı su mu dedim eşime çamaşırı mı değiştirdim gelmedi. Sonra 30+6 da su akmaya başladı ve engel olunmuyor zaten. Şırıl şırıl gitti berrak idi hastaneye ulaştığım da açılmam yoktu. Orda da teyit edildi. Başka şehir e sevk ettiler. Orda da amnisure testi var ( amnion suyu geliyor mu diye rahimden sürüntü ile alınan test 400tl idi) onu aldırdılar ama gerek kalmadı aktif suyum geliyordu zaten 4 gün sürdü