bilgesacan Suyu erken gelmesine rağmen enfeksiyon riski olmasına rağmen doğuma alınmayan var mı? 30+6 da suyum geldi 4 gün beklettiler. İlk gün enfeksiyon yoktu ama riske rağmen bekletildim. Yaşayan var mı?