Merhaba anneler cuma günü doktor kontrolüm vardı 37+2 deydim amniyon sıvı azalmaya başlamış artık dedi..ultrasonda da 39 haftayı doldurmuş gözüküyor dedi.Perşembe kontrolüm var o zmna kadar suyun yeter ama en az 3 TL su iç günlük dedi..zaten çok su içen biriyim 3 lt geçiyor yani🤷♀️ Perşembe hazırlıklı gel dedi dahada azalmış olursa yatış verir suni sancıyla doğumu başlatırız dedi doktorum.. başına böyle bişey gelen var mı ..varsa herhangi bir sorun yaşadınız mı??