ZA0707 Dmlafrknomr Ben de 34. haftamdayım dan İsa beye gidiyorum. İlk doğumunuz nasıl oldu hastaneden ebelerden doktordan memnun kaldınız mı?
Mlkkrcn ZA0707 bende isa hocaya gidiyorum :) yeni keşfettm kendisini, iyi ki de bulmusum, cok memnunum.