16.haftamda protein kacagim 385 cikti, tansiyonum 14.10 a yükselmişti. 21.haftadayim suan, protein takibi yaptirmaya çalışıyorum. 2 keredir iyi çıktı ama tansiyon takibini surekli yapmak gerek. Sabah ogle aksam gece.. Tansiyon 14/9 olursa servise gel dedi doktorum. İnsallah tansiyon da protein de yukselmez bakalım, tuzu olabildigince azaltin siz de 👍