Hevaa Merhabalar ben azeriyim bakuden selamlar 25 haftasindayim hamileliyimin.Sizce hansi doğum daha iyi sezaryen yoksa kendi doğumun?1ci hamilelikde sezaryenle dogum yapanlar 2ci de kendileri doğa bilirmi?
Kelebek1388 Hevaa öncelikle Allah kurtarsın sağ salim doğsun benim 3 bebeğim bu benim fikrim normal doğum benim 3üde sezeryan çok isterdim normal olsun