kizlar 7+2deyim bugun büyük bir ağrı batma hissi ile uyandım belim bacaklarim karnim agriyor göbeğim şiş düşük belirtileri mi korkmalimiyim bana yardımcı olursanız çok sevinirim bu dönemlerde normalmidir hastaneye gidince hemen alttan muayene yapıyorlar bu yüzden çokta gitmek istemiyirm yardimci olurmusunuz