Benim ilk 3 ayın içinde olmuştu diş etlerim şişmişti ağzımın içi kan doluyordu dişlerim acıyordu yemek yiyemiyordum. Diş doktoruna gittim gebelikte kullanılan antibiyotik grubu varmış agumentin vermişti kendi kadın doğum doktoruma da sormuştum kullanabilirsin dedi antibiyotiği kullandıktan sonra geçti bir daha da yaşamadım çok şükür. Hap kullanmadan önce söylenen her şeyi denemiştim hiç biri işe yaramadı o yüzden doktora gitmenizi öneririm