moom222 Kızlar kaçıncı haftada bıraktınız folik asit ve kaçıncı haftada yeni vitamine başladınız benm 12 inci haftada folik asit bırakmamı söylemişti tüp bebek doktorum haftaya randevum var kendi doktoruma acaba yeni vitanin vericek mi
ezgi0901 moom222 37 haftalık hamileyim hala folik asit kullanıyorum😂 içinde vitamin mineral omega 3 falan olan bi folik asit kullanıyorum doktor da her hastasına doğuma kadar kullandırıyormuş