Lgel Hareket evresinde değilim ama bebeğimi hissedemiyorum sanki gebe değilim karnımda bi canlı yok. Ne karışık duygular 🤣
gizzzy35 Lgel Kaç haftalıksınız? 25 haftalık hamileyim bende aynı durumdayım çünkü 😅 çok haraketli değil benim ki 😅
Gzmlerce gizzzy35 canimmm bende oyleyim ama 1-2 gundur azaldı yer mi degistiriolar ki karnina dokununca hissediomusun nerde oldugunu
Minnak34 Bende 21+4 deyim her dk hissetmiyorum günde bi kaç kez falan normaldir inşallah doktora sorucam haftaya kontrol var:)